KYSELYT JA TUTKIMUKSET

Taloudellinen tilanne?on t?n? p?iv?n? monessa yrityksess? ja tahossa vaikea. Mihink??n ei oikeastaan ole varaa panostaa. Juuri silloin kun pit?isi.?

Siksi t?n? p?iv?n?kohderyhm?n ja kent?n kartoitus?on l?hes kaiken toiminnan perusta. Selvitt?m?ll? kuinka sidosryhm?t toimivat, mit? asiakaskunta tarvitsee tai mit? ty?ntekij?t toivovat ty?nantajalta -?saadaan kattava ja tarkka n?kemys oman toiminnan kehitt?misest?.?

T?m?n tiedon selvitt?minen on avullamme?helppoa, edullista ja nopeaa. Lis?ksi pystymme sovittamaan ty?n ja ty?n laskuttamisen tilaajalle sopivalla tavalla.
Toteutamme ty?n yhdess? tilaajan kanssa.

Te olette asiantuntija alallanne. Me olemme asiantuntija kyselyjen ja palautteiden laatimisessa ja tulosten analysoimisessa. Yhdist?m?ll? osaamisemme saatte nopeasti ja helposti arvokasta tietoa toiminnastanne.

Surveypal-ty?kalu on ehdoton ykk?nen nopeudessa, visuaalisuudessa ja helposti luettavissa tilastoissa ja tuloksissa!

ASIAKASTUTKIMUKSET

Suunnittelu ja toteutus tehd??n yrityksesi tiedontarpeen pohjalta. Toteutamme kyselyt s?hk?postitse, verkkosivuilla, mobiilipalvelussa kaksiulotteisena QR-koodina tai sosiaalisessa mediassa tai paperiversiona ja yhdist?mme kaikista kanavista ker?tyn tiedon yrityksesi k?ytt??n.

PALAUTEKYSELYT

  • Koulutuspalautteet
  • seminaarien ja n?yttelyiden palautteet

Ker??mme palautteen nopeasti helposti luettavaan ja visuaaliseen muotoon analysointia varten.

ASIAKASTYYTYV?ISYYSKYSELYT

Asiakas on yrityksen olemassaolon t?rkein voimavara, eiv?tk? he tyydy toiseksi parhaaseen vaihtoehtoon. Siksi on t?rke??, ett? asiakkaiden tyytyv?isyytt? ja yritysuskollisuutta seurataan aktiivisesti.
Asiakassuhdetutkimuksella tarkoitetaan asiakkaiden - joko kuluttajien tai yritysp??tt?jien - keskuudessa teht?vi? kartoituksia. Selvitet??n ne seikat, joihin asiakkaat ovat tyytyv?isi? ja ne kehityskohteet, joihin yrityksen on kiinnitett?v? erityist? huomiota asiakastyytyv?isyyden lis??miseksi.


HENKIL?ST?KYSELYT

Henkil?st?n hyvinvointi ja organisaation menestys eiv?t ole toisiaan poissulkevia tavoitteita - p?invastoin. Kun tyytyv?inen ja sitoutunut henkil?st? antaa panoksensa organisaation tavoitteiden saavuttamiseksi, yritys ja sen henkil?st? voivat onnistua ja menesty? yhdess?.

Henkil?st?tutkimus on

  • Ty?v?line ty?yhteis?n kehitt?misess? tehokkaammaksi, tuottavammaksi ja mukavammaksi
  • Keino sitouttaa yrityksen ty?ntekij?it? ja osoittaa, ett? heit? kuunnellaan
  • Suomalaisissa yritysorganisaatioissa vakiintunut keino ty?kyvyn yll?pit?miseksi ja ty?ntekij?iden mielialojen tunnustelemiseksi
  • Keino esimiesty?n kehitt?miseen


MARKKINATUTKIMUKSET

Markkinatutkimus auttaa mm. markkinoinnin kohdentamista entist? tehokkaammin oikealle kohderyhm?lle. On t?rke?? tuntea markkinat ennen uuden tuotteen tai kampanjan lanseeraamista. Lis?ksi markkinatutkimus

  • Antaa luotettavaa ja objektiivista tietoa tuotekehitykseen
  • Auttaa operatiivisessa ja strategisessa suunnittelussa